viernes, 5 de mayo de 2017

A Inteligencia Artificial

No ámbito das ciencias da computación denomínase como intelixencia artificial á facultade de razoamento que ostenta un axente que non está vivo, tal é o caso dun robot, por citar un dos exemplos máis populares, e que lle foi conferida grazas ao deseño e desenvolvemento de diversos procesos xestados polos seres humanos. Cabe destacarse que ademais do poder de razoar, estes dispositivos son capaces de desenvolver moitas condutas e actividades especialmente humanas como pode ser resolver un problema dado, practicar un deporte, entre outros.

A continuación, enlistanse oito aplicacións prácticas da tecnoloxía en diferentes segmentos do mercado:
1. Agricultura   
Simplificar e acelerar a toma de decisión máis importante de negocio de calquera produtor ou enxeñeiro agrónomo: cando é o mellor momento para sementar e cultivar, ou mesmo, que insumos utilizar? Xa existen plataformas específicas para agroindustria no mercado que se utilizan de base de datos diversos sobre o tipo de chan, sementes e clima para analizar e suxerir o mellor camiño a seguir.

2. Loxística e Transporte
Na cidade de Mountain View, é común ver coches autónomos percorrendo as rúas cada día. É moi probable que no próximos cinco anos sexa normal atopar miles destes vehículos circulando en todo o mundo. Ademais, trens, camións e outros medios de transporte tamén poden ser conducidos por robots.

3. Saúde e Biotecnoloxía
No segmento de saúde, a Intelixencia Artificial axuda a médicos e pacientes a ter un diagnóstico máis rápido e preciso. Un dos aspectos máis destacados é a detección do cancro mediante mostras de sangue nos pacientes. O material colleitado ten unha enorme cantidade de datos que necesitan ser analizados para atopar certos patróns. A técnica axuda a identificar os factores xenéticos que poderían conducir ao desenvolvemento ou non dunha enfermidade.

218 traballos sobre a aprendizaxe automática en revistas como Nature, The Proceedings of the National Academy of Sciences e The Journal of the American Medical Association, eses son os números que levaron a Google ha transformar se na empresa que máis publicou investigacións sobre Intelixencia Artificial durante o devandito ano, tratando temas bastante diversos.
Publican os resultados en MIT Technology Review, onde indican que é posible atopar desde artigos sobre oftalmoloxía ata os dedicados aos videoxogos, pasando por neurociencia e modelos climáticos.
Desde Clarivate Analytics indican mesmo que o impacto das publicacións de Google foi entre catro e cinco veces superior á media anual, deixando a empresa en primeiro posto.


                                                                                                                 Por Fran Martínez Feijoo

No hay comentarios:

Publicar un comentario