viernes, 26 de mayo de 2017

e-sport a nova xeración de deportes

Son unha forma de competencia facilitada polos sistemas electrónicos, en particular os videoxogos;  os eSports toman a forma de competicións de videoxogos organizadas e multijugador, especialmente entre xogadores profesionais. Os xéneros de videoxogos máis comúns asociados con eSports son a estratexia en tempo real, a loita, o shooter en primeira persoa (FPS) e o campo de batalla online multijugador (MOBA). Torneos como International, League of Legends World Championship, Battle.net World Championship Series, Evolution Championship Series e Intel Extreme Masters ofrecen transmisións en vivo da competencia e premios e salarios aos competidores.
Aínda que as competicións organizadas en liña e fóra de liña foron durante moito tempo unha parte da cultura do videoxogo, a participación e o espectador de tales eventos viron un gran aumento na popularidade de finais dos anos 2000 e principios de 2010. Mentres que as competicións ao redor de 2000 eran en gran parte entre os afeccionados, a proliferación de competicións profesionais e a audiencia crecente agora apoia a un número significativo de xogadores e de equipos profesionais, e moitos desarrolladores vídeo do xogo agora constrúen características nos seus xogos deseñados para facilitar tal competición.
Resultado de imagen de e-sport

O xénero dos xogos da loita e dos combatentes do xogo de arcada tamén foi popular en torneos afeccionados, aínda que a comunidade do xogo da loita distanciouse a miúdo da etiqueta dos eSports. A mediados da década de 2010, os títulos máis exitosos da competencia profesional foron os xogos de batalla en liña (MOBA) Dota 2 e League of Legends, e o xogo de tiro en primeira persoa Counter-Strike: Global Offensive. Outros xogos con ganancias significativas inclúen Smite, StarCraft II, Call of Duty, Heroes da Tormenta, Hearthstone e Overwatch.


















jorge afonso cabido

No hay comentarios:

Publicar un comentario