lunes, 3 de abril de 2017

Honda Riding Assist

Honda desmárcase de todas estas iniciativas cunha tecnoloxía ata agora nunca vista no universo das dúas rodas. Mediante a manipulación da pinza coma se dun robot tratásese, o Honda Riding Assist consegue unha motocicleta que sempre se mantén en equilibrio sen recorrer a pesados sistemas de giróscopos. Pero vai moito máis alá, xa que se engloba nun proxecto no que a moto pode ata funcionar por si soa.
O primeiro prototipo instalouse sobre unha Honda NC 750 S, da que se mantén toda a súa estrutura desde o colín ata a tija de dirección. É desde este compoñente cara adiante onde se descobre a revolución. Baséase nas solucións experimentadas no Uni-Cub dunha roda. Un conxunto de sensores achegan información do movemento da motocicleta e o sistema regula os parámetros da pinza, modificando o seu centro de gravidade e a rotación da roda. Deste xeito, a moto pode manterse en equilibrio en parado. E grazas á súa electrónica, tamén poñerse en marcha sen piloto aos seus mandos






Gonzalo Carrajo Mariño

No hay comentarios:

Publicar un comentario