viernes, 10 de febrero de 2017

A Historia Da Marca PUMA



A empresa foi fundada en 1948 baixo o nome de irmán GEBRÜDER Dassler Schuhfabrik Rudolf "Rudi" de Dassler Adolf "Adi" Dassler, que fundou a súa rival, Adidas. Actualmente, a empresa opera nunha estrutura virtual que permite xestionar todas as divisións en todo o mundo. Desde 2007, a Puma é parcialmente detida polo grupo francés Kering.
 
 Logotipo: 

-O logotipo foi creado en 1968, inspirado polo puma, gato salvaxe que se caracteriza pola súa velocidade, forza e axilidade. Inicialmente, o logotipo tiña ollos e nariz, que foron eliminados en 1979. A PUMA logotipo é unha das marcas máis coñecidas en termos de deportes está a causa. A marca alemá utilizou o significado da palabra puma en español para incluír un imagotype figurativa no seu logo. Un puma acompaña o nome da marca. Para a palabra serif tipografía e arredondada, á vez, que transmite unha sensación de solidez se usa. Polo contrario, que o logotipo de Puma, situado no ataque, saltando para arriba. Tradicionalmente, o logotipo é negro, pero moitas veces tamén ver o vermello, que é o que a empresa está apostando moito. O logotipo PUMA é enteiramente coherente cos valores da empresa. Puma logotipo proxectada sagacidade, empurrar, carácter, iniciativa, transmite exactamente os catro piares da PUMA: paixón, apertura, auto-confianza e de emprendedores. Unha marca que pretende valorar a adherencia ea forza con que as cousas se fixeron, para explicar os pensamentos e manifesta-se aberto a comentarios de usuarios, a confianza nas súas propias habilidades e iniciativa. En suma, o nome e PUMA imagotype non podería ser máis elixido. Logo PUMA son recoñecidos tanto a tipografía como imagotype, pero podemos ver moitas veces que o puma só aparece como unha entidade propia e identifica máis coa marca, pero raramente o caso contrario é que as letras aparecen. Tamén é un dos mellores marca


Resultado de imagen de puma marca

Álex Domínguez Fornos 4ºA ESO

No hay comentarios:

Publicar un comentario