lunes, 3 de octubre de 2016

Tarxeta gráfica


Unha tarxeta gráfica e unha tarxeta de expansión ou un circuito (chip), da placa base do ordenador, que se encarga de procesar os datos procedentes da unidade central de procesamiento (CPU) e transformalos en información comprensible e representable no dispositivo de saída (por exemplo: monitor, televisor e proxector).
COMPOÑENTES

GPU: Procesador dedicado o procesamento de gráficos:a súa razón de ser é alixeirar a carga de traballo do procesador central, por iso está optimizada para o cálculo en coma flotante, predominante nas funcións 3D As dúas características máis importantes de entre elas son:

 - A frecuencia de reloxo do núcleo, que en 2006 oscilaba entre 250 MHz nas tarxetas da gama baixa e 650 MHz nas da gama alta, e

- O número de pipelines (vertex e fragment shaders), encargadas de traducir unha imaxe 3D composta por vértices e liñas na imaxe 2D composta por píxeles.

SAÍDAS                                                        

Os sistemas de conexión máis habituais entre a tarxeta gráfica e o dispositivo visualizador (como un monitor ou un televisor) son: SVGA, S-Video e DVI

-SVGA: estándar analóxico dos anos 1990; deseñado para dispositivos CRT, sofre de ruído eléctrico e distorsión pola conversión de dixital a analóxico e o erro de mostraxe ó avaliar os píxeles a enviar ao monitor.

-DVI: substituído do anterior, deseñouse para obter a máxima calidade de visualización nas pantallas dixitais como los LCD ou proxectores-S-Video: incluído para dar soporte a televisores, reprodutores de DVD, vídeos, e videoconsolas.

David González Palomanes 4ºA ESO

No hay comentarios:

Publicar un comentario